tirsdag 15. april 2014

Tigging og fordommer

Jeg leste med interesse Tom Grinderuds mening i Drammens Tidende om at min artikkel om tiggere var fordømmende. Ivrig leste jeg videre for å se hva som var så galt med min argumentasjon, men nei; ikke fortalte Grinderud om hvorfor han ønsket tiggemafiaen tilbake i byen, heller ikke skrev han hvorfor han mente at kyniske personer burde få utnytte fattige mennesker. Det var disse to hovedsakene jeg tok opp i min artikkel, og som jeg mener at vi bør stoppe her i Norge, og det mener altså Grinderud er fordømming. Ikke kommer han med argumenter, ikke viser han til fakta, det eneste han skriver er at han ikke liker mine
meninger. Det er naturligvis greit nok, men når han ikke har noe å underbygge dette med, så kan det bare avfeies som verdiløs skittkasting.

Ingen kommentarer: