Naturligvis har Gustavsen et poeng, hvis man kjører svært langsomt så blir det minimalt med skader, og hvis vi gjeninnfører regelen om at en mann med bjelle må gå foran bilen og varsle folk, så ville vi antagelig fjerne nesten alle ulykker. Men dette er bare bortforklaringer og ansvarsfraskrivelser fra en etat som ikke har oppfylt sine forpliktelser om å lage et anstendig veinett i Norge. For noen år siden ønsket Statens Veivesen å bruke 47 millioner kroner på å skifte navn til Veiverket. Det synes jeg hadde passet godt, da står det i stil med tannverk, muskelverk, hodeverk og lignende problemer. De norske veiene er en daglig verkebyll for norske bilister.
torsdag 1. august 2013
Veier, ulykker og hastighet
Naturligvis har Gustavsen et poeng, hvis man kjører svært langsomt så blir det minimalt med skader, og hvis vi gjeninnfører regelen om at en mann med bjelle må gå foran bilen og varsle folk, så ville vi antagelig fjerne nesten alle ulykker. Men dette er bare bortforklaringer og ansvarsfraskrivelser fra en etat som ikke har oppfylt sine forpliktelser om å lage et anstendig veinett i Norge. For noen år siden ønsket Statens Veivesen å bruke 47 millioner kroner på å skifte navn til Veiverket. Det synes jeg hadde passet godt, da står det i stil med tannverk, muskelverk, hodeverk og lignende problemer. De norske veiene er en daglig verkebyll for norske bilister.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar